ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Αθλητισμός

Κανονικά θα διεξαχθεί το ΟΦΗ – ΠΑΟΚ

04/02/2015 Νεοδημοκράτης

Σήμερα το πρωί ο ΟΦΗ κατέθεσε τα χρήματα που οφείλονταν στους Ζόρντι και Χόρχε Λόπεθ, ύψους 54.000 ευρώ και έτσι θα διεξαχθεί κανονικά στο Γεντί Κουλέ το απόγευμα το ΟΦΗ ...

Κανονικά θα διεξαχθεί το ΟΦΗ – ΠΑΟΚ

ofi708_9.jpg?itok=BUK51cm_

Σήμερα το πρωί ο ΟΦΗ κατέθεσε τα χρήματα που οφείλονταν στους Ζόρντι και Χόρχε Λόπεθ, ύψους 54.000 ευρώ και έτσι θα διεξαχθεί κανονικά στο Γεντί Κουλέ το απόγευμα το ΟΦΗ – ΠΑΟΚ.

Συγκεκριμένα, με πρωτοβουλία του πρώην προέδρου της κρητικής ΠΑΕ, Μάνθου Πουλινάκη, και του μέλους του ΔΣ, Μιχάλη Λελεδάκη, το ποσό μπήκε στους λογαριασμούς των δύο ποδοσφαιριστών. Έτσι η σημερινή αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ (στις 17:15) θα διεξαχθεί κανονικά, χωρίς να έχει συνέπειες και αφαίρεση βαθμών στην ομάδα που θα αδυνατούσε να καλύψει στις εναπομείνασες αγωνιστικές της Σούπερ Λίγκας.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη