Στη Γραμμή 2 σχεδιάζεται η επέκταση με τρεις νέους σταθμούς, που θα εξυπηρετούν καθημερινά σχεδόν 55.000 επιβάτες, ενώ το κόστος του έργου θα ανέλθει στα 350 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό
«Μέσα στον τελευταίο χρόνο, έχουμε δημοπρατήσει πάνω από 6 δισεκατομμύρια ευρώ σε έργα. Και είμαστε σίγουροι ότι μέσα στο α’ εξάμηνο του 2023 θα έχουμε δημοπρατήσει επιπλέον έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισεκατομμυρίων ευρώ», ανέφερε, σημειώνοντας ότι έχουν συμβασιοποιηθεί έργα ύψους 3,5 δισ. ευρώ, τα οποία ήδη υλοποιούνται.
Υπενθυμίζοντας τις μεγάλες δυσκολίες που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ο κλάδος των κατασκευών τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τον πόλεμο στην Ουκρανία, που εκτίναξε το κόστος της βιομηχανικής παραγωγής και των πρώτων υλών, ο κ. Καραγιάννης τόνισε: «Και σε αυτή τη συγκυρία δείξαμε αντανακλαστικά. Σταθήκαμε δίπλα στην αγορά και ήδη από το Δεκέμβριο του 2021, δηλαδή δύο μήνες πριν την εισβολή, δώσαμε επικαιροποιημένους συντελεστές αναθεώρησης, προκειμένου να ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα της αγοράς».
Όσον αφορά στην περαιτέρω κλιμάκωση του προβλήματος, αναφέρθηκε στη διττή παρέμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το Παρατηρητήριο Τιμών και την Επιτροπή Διαπίστωσης Τιμών, «η οποία θα θεσμοθετηθεί την επόμενη εβδομάδα, οπότε οι νομοθετικές παρεμβάσεις θα είναι στο ελληνικό Κοινοβούλιο, άρα έγκειται στον ιδιωτικό τομέα να ξεκινήσει μαζί με το ΤΕΕ για να βγάλει τις τιμές».
Ν. Κουρέτας: Αναγκαία η επέκταση του Μετρό και ο μηδενισμός των αντιδράσεων
Στην ανάγκη επέκτασης του Μετρό σε συνδυασμό με τον μηδενισμό των αντιδράσεων αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Κουρέτας παρουσιάζοντας μια αναλυτική εικόνα για τις επεκτάσεις που σχεδιάζονται.
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως στη Γραμμή 2 σχεδιάζεται η επέκταση με τρεις νέους σταθμούς, που θα εξυπηρετούν καθημερινά σχεδόν 55.000 επιβάτες, ενώ το κόστος του έργου θα ανέλθει στα 350 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, στη νότια πλευρά σχεδιάζεται η επέκταση του μετρό με τρεις σταθμούς, ενώ η Γραμμή 1 προβλέπεται να καταλήξει στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με επιπλέον τρεις νέους ενδιάμεσους σταθμούς.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό δήλωσε ότι ήδη γίνονται μελέτες και για επιπλέον επεκτάσεις, όπως αυτή από Γουδί προς Μαρούσι, και από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη, με δέκα νέους σταθμούς. Ο κύριος Κουρέτας στάθηκε και στις αντιδράσεις που παρουσιάζονται στα έργα επέκτασης του Μετρό αναφέροντας δύο αρνητικά παραδείγματα, αυτά των σταθμών της Αγίας Παρασκευής και της Γεωπονικής Σχολής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να μηδενίσουμε τις αντιδράσεις και να επιδιώκουμε την επέκταση του Μετρό και τα έργα θα γίνουν κανονικά».