Πολιτική

Καραμανλής: Αύξηση 70% στα λεωφορεία Θεσσαλονίκης – Ο ΟΑΣΘ επί ΣΥΡΙΖΑ άφησε χρέη παντού

Ο υπουργός Μεταφορών κατηγόρησε τη διοίκηση του ΟΑΣΘ επί ΣΥΡΙΖΑ για απαρχαιωμένα οχήματα, χρέη και απλήρωτα ενοίκια – Τους τελευταίους μήνες προστέθηκαν 165 λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες 

Για στήριξη του στόλου των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης με 165 περισσότερα λεωφορεία τους τελευταίους 15 μήνες έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής στη Βουλή εξαπολύοντας παράλληλα στην διοίκηση του ΣΥΡΙΖΑ που άφησε «μαύρη τρύπα» στα οικονομικά του ΟΑΣΘ που ξεπερνά τα 21 εκατ. Ευρώ.

Ο υπουργός υπογραμμίζοντας τις ενέργειες που έχει κάνει η κυβέρνηση της ΝΔ για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είπε « προχωρήσαμε σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ για την περιαστική ζώνη της πόλης με 31 νέες γραμμές και 145 λεωφορεία. Ενώσαμε δυνάμεις με τον Δήμο Θεσσαλονίκης που φρόντισε να προμηθευτούμε 15 λεωφορεία από τον Δήμο Λειψίας. Ηδη έχουμε παραλάβει 11 λεωφορεία μεταχειρισμένα, 10ετίας αλλά καλύτερα από αυτά του δικού μας στόλου. Επίσης, προχωρήσαμε σε leasing για 180 λεωφορεία και ήδη είναι στους δρόμους εξυπηρετώντας το μητροπολιτικό κέντρο. Παράλληλα δημιουργήσαμε νέα γραμμή διασύνδεσης της πόλης με τα νοσοκομεία. Συνολικά λοιπόν παραλάβαμε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ 235 λεωφορεία και σήμερα κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη 400 λεωφορεία, δηλαδή αύξηση 70%» ενώ πρόσθεσε ότι εντός του μήνα θα δημοσιευτεί ο διαγωνισμός για την αγορά νέων «πράσινων» λεωφορείων για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ο οποίος όμως, όπως εξήγησε ο υπουργός, «θα κρατήσει περίπου 18 μήνες γι αυτό και προχωρήσαμε σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και σε leasing».

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ – ΣΥΡΙΖΑ άφησε απλήρωτα έως και τα κοινόχρηστα του κτηρίου

Ο κ. Καραμανλής άσκησε και οξύτατη κριτική στην προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ λέγοντας: «μέχρι τον Αύγουστο 2019 κυκλοφορούσαν στην Θεσσαλονίκη 235 λεωφορεία και εκτελούνταν μόλις το 40% του έργου. Βρήκαμε απαρχαιωμένο στόλο με οχήματα που είχαν ηλικία 15 – 18 έτη κατά μέσο όρο. Τι έκανε η διοίκηση του ΟΑΣΘ που είχε διοριστεί επί ΣΥΡΙΖΑ; Επέκτεινε το επιτρεπόμενο όριο ηλικίας των λεωφορείων από τα 20 στα 28 έτη».

Ο υπουργός απάντησε και στην κριτική που άσκησε ο Αλέξης Τσίπρας για το ζήτημα εξηγώντας πως ο διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων δεν ακυρώθηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ αλλά από την ανεξάρτητη αρχή προδικαστικών προσφυγών.

Πρόσθεσε δε ότι «παρά το γεγονός ότι η διοίκηση ΟΑΣΘ επι ΣΥΡΙΖΑ πήρε 165 εκατ. ευρώ εμείς βρήκαμε χρέη παντού. Απλήρωτα ενοίκια και κοινόχρηστα .Τα χρέη για φόρους ανέρχονται σε 21 εκατ. ευρώ. Αυτό είναι το έργο του ΣΥΡΙΖΑ 2017 – 19. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ».

Τέλος, ο υπουργός αναφέρθηκε και σε πρόσφατο ατύχημα που είχε ένα εκ των λεωφορείων που παραχωρήθηκε από τον Δήμο τονίζοντας ότι ερευνάται εάν το όχημα βρισκόταν σε προβλεπόμενο σημείο.

Διαβάστε ακόμη

Περισσότερα στην κατηγορία: Πολιτική