«Θα αποδωθούν ευθύνες», είπε ο υπουργός Μεταφορών
Όπως είπε το μεσημέρι της Τετάρτης, στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 FM, η κεντρική διοίκηση αποδέχεται πως υπήρχαν αστοχίες και ανεπάρκειες, και τόνισε πως τα λάθη θα διορθωθούν. «Αυτή η διαδικασία θέλει μία ψυχραιμία», σημείωσε.
Αναφορικά με την Αττική Οδό, ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως είναι ακόμα κλειστή και πως μεταφέρονται οχήματα τα οποία έχουν αφεθεί λόγω του χιονιά και πως «η Τροχαία ειδοποιεί όλους τους αρμόδιους φορείς πως γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια έτσι ώστε στην επόμενη 1,5 με δύο ώρες να ανοίξει η Αττική Οδός».