25 Ιανουαρίου 2020

Κατεβαίνει με εντολή Καραμανλή η διαφήμιση κατά των εκτρώσεων από το Μετρό

Κατεβαίνει με εντολή του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή η αφίσα του Μετρό για τις αμβλώσεις μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν και την στάση που τήρησε η ΣΤΑΣΥ.

«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.

Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.

neodimokratis-image-81917805_1238825052973142_5633479074815934464_n.jpg

Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό»αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου.

Νωρίτερα από την εταιρεία ξεκαθάριζαν πως δεν υπήρχε καμία πρόθεση να κατέβουν οι διαφημίσεις κατά των εκτρώσεων από το ΜΕΤΡΟ.

Οι διαφημίσεις του κοινωφελούς φιλανθρωπικού συλλόγου «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» είναι προγραμματισμένες να παραμείνουν μέχρι τις 26 Ιανουαρίου και βρίσκονται σε 17 σταθμούς του Μετρό.

Για το διαφημιστικό πρόγραμμα δεν ενημερώθηκε καν το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας καθώς είναι αρμοδιότητα του εμπορικού τμήματος ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η καμπάνια δεν θα σταματήσει καθώς εκτιμάται πως δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Μάλιστα από τη ΣΤΑΣΥ φέρνουν ως παράδειγμα τις καμπάνιες «Δες ποιον έφαγες σήμερα» στο πλαίσιο της vegan εκστρατείας το 2018 καθώς επίσης και για το Athens Pride.

Οι αντιδράσεις πάντως για τις απίστευτες εικόνες βγαλμένες από τον Μεσαίωνα είναι πολλές.

Με σύνθημα «αφήστε με να ζήσω», ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Προστασίας Αγέννητου Παιδιού τίθεται κατά των εκτρώσεων. Πρόκειται για την συνέχεια καμπάνιας που ξεκίνησε από πρωτοσέλιδο αθλητικής εφημερίδας και η οποία μοιάζει να έχει διχάσει ακόμα και πολιτικές παρατάξεις. Θυμίζεται η στάση που κράτησε ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλοςστο ΚΙΝΑΛ. Ο εκπρόσωπος του κόμματος από την άλλη, Παύλος Χρηστίδης, με ανάρτησή του στο twitter καταγγέλλει την καμπάνια: «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή,όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;».

Ο σύνδεσμος το πάει όμως ένα βήμα παραπάνω, επιστρέφοντας την Ελλάδα αιώνες πίσω: καταγγέλλει την αντισύλληψη ως έκτρωση.



Ελλάδα