Σημαντικά κέρδη κατέγραψε η τιμή του χρυσού στη συνεδρίαση της Πέμπτης (3/3), ανεβαίνοντας στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 12 μηνών.
Συγκεκριμένα, η τιμή του συμβολαίου του χρυσού, παραδόσεως Απριλίου, σημείωσε άνοδο 15,40 δολαρίων ή 1,2%, κλείνοντας στα 1.257,10 δολ. ανά ουγγιά.
Πρόκειται για το υψηλότερο κλείσιμο από τις 5 Φεβρουαρίου 2015, την ίδια στιγμή που οι ειδήσεις από την αμερικανική οικονομία καθιστούν το πολύτιμο μέταλλο πιο ελκυστικό για τους επενδυτές, προϋποθέτοντας περαιτέρω άνοδό της τιμής του.
Aποστολή