«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών, κάτι που θα τονώσει την τοπική οικονομία», σημειώνει ο υπουργός Τουρισμού
«Αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών, κάτι που θα τονώσει την τοπική οικονομία, με σημαντικό αντίκτυπο στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και στο εμπόριο, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τη μεταποίηση κ.α., παράγοντας εισόδημα για την πόλη και τους κατοίκους της», σημειώνει ακόμη ο κ. Κικίλιας.
«Ο συνδυασμός του νέου διεθνούς αερολιμένα και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αλλάζει το χάρτη στον τουρισμό κρουαζιέρας. Τα οφέλη από αυτή την αύξηση δεν θα είναι μόνο η μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ίδια την πόλη, αλλά και η ενίσχυση της τουριστικής δυναμικής της Μακεδονίας και της Βόρειας Ελλάδας, προσφέροντας μια τουριστική εμπειρία που θα ενσωματώνει όλες τις μορφές τουρισμού», προσθέτει.
«Μόλις χθες, η ΟΛΘ Α.Ε. ανακοίνωσε ότι οι επιβεβαιωμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη για το 2022 καταγράφονται ήδη σχεδόν υπερτριπλάσιες, καθώς από 17 φέτος, διαμορφώνονται σε τουλάχιστον 49 για την επόμενη χρονιά (αύξηση 189%) και μάλιστα από 10 διαφορετικές εταιρείες κρουαζιέρας και 12 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια», συμπληρώνει ο υπουργός Τουρισμού.
Τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα να ξεκινήσουν στις 6 Μαρτίου 2022, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά και μάλιστα, το 60% των δρομολογίων του 2022 θα είναι τύπου «home port», κάτι που θα συνεχιστεί με αυξημένο ρυθμό και το 2023. Τα στοιχεία αυτά δικαιώνουν τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού, μας γεμίζουν αισιοδοξία και ευθύνη και αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη μας.
Με οργανωμένο σχέδιο, σκληρή δουλειά και συνεργασία με τους φορείς της πόλης, θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία αυτή προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας μας», καταλήγει ο κ. Κικίλιας.