Αντίθετος σε ενδεχόμενη καταψήφιση της συμφωνίας με τους εταίρους, εμφανίστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Νομίζω ότι με αφορμή το ζήτημα της στάσης της ΝΔ απέναντι στη συμφωνία, την οποία ελπίζω η κυβέρνηση να φέρει στη Βουλή και εκεί θα πρέπει η Ν.Δ. να ξεκαθαρίσει τη θέση της. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα διαπράξουμε το ίδιο λάθος που κάναμε και το 2010, στο τέλος κινδυνεύουμε να ζαλιστούμε εμείς από τις πιρουέτες μας. Η ΝΔ θα πρέπει να είναι υπεύθυνη ευρωπαϊκή δύναμη η οποία θα βάλει πλάτη στην εθνική προσπάθεια. Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση εμένα προσωπικά θα με βρει κάθετα αντίθετο» διαμήνυσε μιλώντας στον Real fm.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μία μέτρια συμφωνία είναι καλύτερη από… μη συμφωνία
Αντίθετος σε ενδεχόμενη καταψήφιση της συμφωνίας με τους εταίρους, εμφανίστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Νομίζω ότι με αφορμή το ζήτημα της στάσης της ΝΔ απέναντι στη συμφωνία, την οποία ελπίζω η ...