Ο Πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον κ. Λαπίντ προκειμένου να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων του
Ο Πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον κ. Λαπίντ προκειμένου να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων του, και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο έργο του.