ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Αθλητισμός

Μάντζαρης: Αν δεν είχα πάει στον Ολυμπιακό… [βίντεο]

18/06/2015 Νεοδημοκράτης

Ο Βαγγέλης Μάντζαρης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του SPORTIT TV και μίλησε για την φετινή επιτυχία του Ολυμπιακού, την δική του εξέλιξη στην ομάδα, τον Κώστα Σλούκα και την Εθνική ...

Μάντζαρης: Αν δεν είχα πάει στον Ολυμπιακό… [βίντεο]

mantzaris_0.jpg?itok=yEmtErrs

Ο Βαγγέλης Μάντζαρης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του SPORTIT TV και μίλησε για την φετινή επιτυχία του Ολυμπιακού, την δική του εξέλιξη στην ομάδα, τον Κώστα Σλούκα και την Εθνική ομάδα.

Ο Ελληνας γκαρντ των πρωταθλητών «ερυθρολεύκων» δήλωσε χαρούμενος με τις επιλογές του και ευχήθηκε ακόμα περισσότερους τίτλους με τον Ολυμπιακό.

Η συνέχεια του άρθρου στο sportit

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη