Πολιτική

Μαρέβα Γκραμπόφσκι: Έχω γίνει στόχος συστηματικά κακόβουλης κριτικής

Για την επιτυχημένη επιχείρησή της, Zeus and Dione, αλλά και για τις επιθέσεις που κατά καιρούς έχει δεχθεί, μίλησε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Athens Voice η Μαρέβα Γκραμπόφσκι.

“Προφανώς δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο ότι έχω γίνει στόχος μιας συστηματικά κακόβουλης κριτικής”, τόνισε η σύζυγος του Κυριάκου Μητσοτάκη. “Και χρησιμοποιώ εν γνώση μου αυτόν τον πολύ επιεική χαρακτηρισμό, καθώς όσοι με διαβάλλουν είναι προφανές ότι επιδιώκουν να τους απαντήσω στη γλώσσα τους. Δεν θα το κάνω, όμως, γιατί εμπιστεύομαι την ελληνική Δικαιοσύνη στην οποία έχω προσφύγει για όλες τις συκοφαντίες σε βάρος μου. Άλλωστε πιστεύω ότι όλοι οι πολίτες έχουν καταλάβει πια ότι ο πραγματικός στόχος των επιθέσεων αυτών δεν είμαι εγώ, αλλά ο σύζυγός μου”.

Προχώρησε, ωστόσο και σε ένα ευρύτερο σχόλιο επί του θέματος: “Τα δημοσιεύματα αυτά δείχνουν έμμεσα και το πώς εξακολουθούν να αντιλαμβάνονται κάποιοι το ρόλο της γυναίκας σήμερα στη χώρα μας. Αλλά και το πόσο εχθρεύονται τελικά –συνειδητά ή ασυνείδητα– την επιχειρηματικότητα. Εξακολουθεί να τους ηχεί εντελώς ξένο μια Ελληνίδα να επιδιώκει την επαγγελματική της αυτονομία, πόσο μάλλον να δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό με μια δική της επιχείρηση”.

Ως προς τη θέση της γυναίκας στην Ελλάδα σήμερα, η κ. Γκραμπόφσκι είπε ότι “η Ελληνίδα σηκώνει ένα τεράστιο βάρος. Η θέση της γυναίκας στην Ελλάδα δεν είναι δυστυχώς αυτή που θα έπρεπε. Μπορεί σε θεσμικό επίπεδο η ισότητα των δύο φύλων να έχει κατοχυρωθεί, αλλά πολλά μένουν να γίνουν ώστε να εμπεδωθεί ότι η γυναίκα μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά με τους άνδρες. Χρειάζεται να κάνουμε πολλά ακόμη βήματα ώστε να σπάσουμε και στην Ελλάδα τη λεγόμενη «γυάλινη οροφή». Αυτό το αόρατο σημείο, δηλαδή, που ακόμη και σήμερα προσδιορίζεται ασυνείδητα ως το ανώτατο όριο στο οποίο μπορεί να φτάσει μια γυναίκα απλά και μόνο λόγω του φύλου της”.

Η κ. Γκραμπόφσκι μίλησε μεταξύ άλλων και για την επιτυχία που σημειώνει η εταιρία της. “Όποιο κι αν είναι το προϊόν σου, σε όποια αγορά και να μπεις, πρέπει να γίνει σοβαρή προεργασία”, τόνισε. “Να κάνεις έρευνα, να φτιάξεις ένα business plan για το πώς θα στηθεί η εταιρεία σου, αλλά και να προγραμματίσεις σε ποιες αγορές θα απευθυνθείς. Για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε στην Ελλάδα της κρίσης δεν μπορούσαμε να φτιάξουμε κάτι το οποίο θα πουλούσαμε μόνο εδώ. Έπρεπε να βγούμε έξω. Με στόχευση της εταιρείας να δίνει δουλειές στην Ελλάδα και το προϊόν να διατίθεται στο εξωτερικό. Για να υλοποιηθούν όλα αυτά έπρεπε να φτιάξουμε ένα τέλειο προϊόν και στο design και στην ποιότητα”.

Διαβάστε ακόμη

Περισσότερα στην κατηγορία: Πολιτική