Κάτω από τα 40 δολάρια έπεσε εκ νέου η τιμή του αργού πετρελαίου, καταγράφοντας απώλειες 4%, λόγω της αύξησης των αποθεμάτων στις ΗΠΑ.
Πιο συγκεκριμένα, η τιμή του WTI στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης έχασε 1,66 δολάρια, «κλείνοντας» στα 39,79 δολάρια το βαρέλι στη συνεδρίαση της Τετάρτης (23/3).
Όπως ανακοινώθηκε από την αμερικανική υπηρεσία Ενέργειας, τα αμερικανικά αποθέματα του αργού πετρελαίου αυξήθηκαν κατά 9,35 εκατ. βαρέλια την περασμένη εβδομάδα, σημειώνοντας άνοδο για 6η εβδομάδα σερί.
Aποστολή