
Μετά την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού με την Ρεάλ Μαδρίτης κόντρα στον Ολυμπιακό, το… φιλί τους έκανε τον γύρο του κόσμου και προκάλεσε σάλο.
Νοτσιόνι και Καμπάτσο είχαν φιληθεί στο στόμα μέσα στα αποδυτήρια κατά την διάρκεια των πανηγυρισμών.

Τώρα οι δύο Αργεντίνοι μπασκετμπολίστες πήγαν μαζί σε συναυλία.
Αμφότεροι έδωσαν το «παρών» σε συναυλία των AC/DC, φορώντας και μπλουζάκια του γνωστού ροκ συγκροτήματος.