ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

ΝΔ σε Γεροβασίλη: Τα πολλά λόγια είναι φτώχια

15/10/2015 Νεοδημοκράτης

Στα σχόλια της κυβερνητικής εκπροσώπου περί "εσωκομματικής σύγχυσης" στη Νέα Δημοκρατία απάντησε το κόμμα της Συγγρού, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως «τα πολλά λόγια είναι φτώχια», ζητώντας άμεσα διαφάνεια και ονόματα για ...

ΝΔ σε Γεροβασίλη: Τα πολλά λόγια είναι φτώχια

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC Στα σχόλια της κυβερνητικής εκπροσώπου περί “εσωκομματικής σύγχυσης” στη Νέα Δημοκρατία απάντησε το κόμμα της Συγγρού, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως «τα πολλά λόγια είναι φτώχια», ζητώντας άμεσα διαφάνεια και ονόματα για τα Πόθεν Έσχες των υπουργών.

Συγκεκριμένα, από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για την ανακοίνωση της κυβερνητικής εκπροσώπου κυρίας Όλγας Γεροβασίλη, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: «Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Η διαφάνεια απαιτεί ονόματα. Και βέβαια αποφάσεις του Πρωθυπουργού. Εδώ και τώρα!».

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη