Η συνομιλία του Ελληνα υπουργού Εξωτερικών με τον Ουκρανό ομόλογό του
Ο Ουκρανός υπουργός ενημέρωσε τον κ. Δένδια για την κατάσταση στην Ουκρανία και τον ευχαρίστησε για την πρωτοβουλία της μετάβασης του στη Μαριούπολη, ώστε να μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια, υπογραμμίζοντας τις δημόσιες ευχαριστίες του Ουκρανού προέδρου Βολοντιμίρ Ζελένσκι, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο twitter.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΥΠΕΞ 🇺🇦 D.Kuleba, κατόπιν πρωτοβουλίας του, με ενημέρωσε για την κατάσταση σε 🇺🇦 & με ευχαρίστησε για την πρωτοβουλία μετάβασής μου στη Μαριούπολη ώστε να μεταφέρω ανθρωπιστική βοήθεια υπογραμμίζοντας τις δημόσιες ευχαριστίες του 🇺🇦 Πρ.Zelenskyy. pic.twitter.com/FGQr5bGX6n
— Nikos Dendias (@NikosDendias) March 23, 2022