Παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιούνται αυτή την ώρα τα εγκαίνια του επιχειρηματικού πάρκου της Κοζάνης στην ΒΙ.ΠΕ. Ουσιαστικά πρόκειται για την έγκριση ανάπτυξης της βιομηχανικής περιοχής.
Ο κ. Χατζηνικολάου πρόεδρος της Πειραιώς ανέφερε ότι εγκαινιάζεται η αναβάθμιση του επιχειρηματικού πάρκου. Και η τράπεζα θα είναι δίπλα στους επενδυτές. Εύχομαι στο πάρκο της Κοζάνης να αποτέλεσε πόλο έλξης.
Ο κ. Δημητριάδης, επίσης μέτοχος της ΕΤΒΑ τόνισε ότι το σύγχρονο επιχειρηματικό πάρκο της Κοζάνης που είχε βαλτώσει προχωρά μιλώντας για την ανάγκη εκσυγχρονισμού των πάρκων. Ο πρόεδρος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ κ. Κατσίκας αναφέρθηκε στο νέο υποδοχέα των επιχειρήσεων της περιοχής. Το 1996 καθορίστηκε η θέση, από το 2008 αποκτήθηκε η έκταση και συνάφθηκαν οι συμφωνίες με το Δήμο για τη λειτουργία του πάρκου. 4,9 εκ έχουν επενδυθεί στο πάρκο.
Πέρασαν 26 χρόνια για τη λειτουργία του πάρκου ανέφερε ο Γιώργος Κασαπίδης και το τίμημα το πλήρωσε ο επιχειρηματικός κόσμος. Οι επιχειρήσεις στον Κασλά,τα Μελίσσια, στην Κοζάνη πλήρωσαν από την τσέπη τους γιατί επένδυσαν εκτός ΒΙΠΕ. Η ζώνη από την Κοζάνη ως τα Γρεβενά είναι η πιο ελκυστική για να αξιοποιήσουν οι επενδυτές τη στρατηγική θέση και τα υψηλά κίνητρα.
Δεν πρέπει να επαιρόμαστε για την ταχύτητα του έργου πρόσθεσε και ο δήμαρχος Κοζάνης Λάζαρος Μαλούτας. “Το έργο της ΒΙΠΕ είναι έργο του Παναγιώτη Αποστολίδη. Ο Δήμος Κοζάνης έχει άριστη συνεργασία με την ΕΤΒΑ. Μπαίνει και το θέμα του εμπορεύματος σταθμού”.
Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος,Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι τώρα που θα αυξηθεί το μείγμα του λιγνίτη θα προλάβουμε τον χάρτη. Για το σιδηρόδρομο έπρεπε να διακοπεί η γραμμή το 2014 για να συνεχιστεί το 2017. Από τότε δεν έγινε τίποτα. Σε ένα χρόνο θα ολοκληρωθεί το Κοζάνη- Πτολεμαΐδα. Όταν μπήκε η μελέτη για τη Σιδηροδρομική Εγνατία αποσύρθηκε. Στόχος η ολοκλήρωση της μελέτης του έργου Κοζάνη-Καλαμπάκα.Τα μεταφορικά 1,7 δις της Πτολεμαΐδας 5 θα στοίχιζαν το 1/3 αν υπήρχε η Σιδηροδρομική Εγνατία.