5 Οκτωβρίου 2022

Ο ‘Αδωνις Γεωργιάδης στα εγκαίνια του επιχειρηματικού πάρκου της Κοζάνης

Παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιούνται αυτή την ώρα τα εγκαίνια του επιχειρηματικού πάρκου της Κοζάνης στην ΒΙ.ΠΕ. Ουσιαστικά πρόκειται για την έγκριση ανάπτυξης της βιομηχανικής περιοχής.

Ο κ. Χατζηνικολάου πρόεδρος της Πειραιώς ανέφερε ότι εγκαινιάζεται η αναβάθμιση του επιχειρηματικού πάρκου. Και η τράπεζα θα είναι δίπλα στους επενδυτές. Εύχομαι στο πάρκο της Κοζάνης να αποτέλεσε πόλο έλξης.

Ο κ. Δημητριάδης, επίσης μέτοχος της ΕΤΒΑ τόνισε ότι το σύγχρονο επιχειρηματικό πάρκο της Κοζάνης που είχε βαλτώσει προχωρά μιλώντας για την ανάγκη εκσυγχρονισμού των πάρκων. Ο πρόεδρος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ κ. Κατσίκας αναφέρθηκε στο νέο υποδοχέα των επιχειρήσεων της περιοχής. Το 1996 καθορίστηκε η θέση, από το 2008 αποκτήθηκε η έκταση και συνάφθηκαν οι συμφωνίες με το Δήμο για τη λειτουργία του πάρκου. 4,9 εκ έχουν επενδυθεί στο πάρκο.

Πέρασαν 26 χρόνια για τη λειτουργία του πάρκου ανέφερε ο Γιώργος Κασαπίδης και το τίμημα το πλήρωσε ο επιχειρηματικός κόσμος. Οι επιχειρήσεις στον Κασλά,τα Μελίσσια, στην Κοζάνη πλήρωσαν από την τσέπη τους γιατί επένδυσαν εκτός ΒΙΠΕ. Η ζώνη από την Κοζάνη ως τα Γρεβενά είναι η πιο ελκυστική για να αξιοποιήσουν οι επενδυτές τη στρατηγική θέση και τα υψηλά κίνητρα.

Δεν πρέπει να επαιρόμαστε για την ταχύτητα του έργου πρόσθεσε και ο δήμαρχος Κοζάνης Λάζαρος Μαλούτας. “Το έργο της ΒΙΠΕ είναι έργο του Παναγιώτη Αποστολίδη. Ο Δήμος Κοζάνης έχει άριστη συνεργασία με την ΕΤΒΑ. Μπαίνει και το θέμα του εμπορεύματος σταθμού”.

Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος,Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι τώρα που θα αυξηθεί το μείγμα του λιγνίτη θα προλάβουμε τον χάρτη. Για το σιδηρόδρομο έπρεπε να διακοπεί η γραμμή το 2014 για να συνεχιστεί το 2017. Από τότε δεν έγινε τίποτα. Σε ένα χρόνο θα ολοκληρωθεί το Κοζάνη- Πτολεμαΐδα. Όταν μπήκε η μελέτη για τη Σιδηροδρομική Εγνατία αποσύρθηκε. Στόχος η ολοκλήρωση της μελέτης του έργου Κοζάνη-Καλαμπάκα.Τα μεταφορικά 1,7 δις της Πτολεμαΐδας 5 θα στοίχιζαν το 1/3 αν υπήρχε η Σιδηροδρομική Εγνατία.

 

 



Πολιτική