15 Ιουλίου 2020

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ερώτηση προς Λ. Μενδώνη για την Ακαδημία Πλάτωνος

Την ανάγκη αξιοποίησης της Ακαδημίας Πλάτωνος επαναφέρει η Βουλευτής Α’ Αθήνας της Νέας Δημοκρατίας, Όλγα Κεφαλογιάννη, με ερώτησή της προς την Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη.

Η κ. Κεφαλογιάννη πισημαίνει πως μεταξύ των σημαντικών έργων για την αναγέννηση του κέντρου της Αθήνας και την ολοκληρωμένη βιώσιμη ανάπτυξη περιοχών με όχημα τον πολιτισμό, είχε συμπεριληφθεί η Ακαδημία Πλάτωνος, η οποία, όπως επισημαίνει, διαθέτει παγκόσμιας εμβέλειας αρχαιολογική και πολιτισμική αξία.

Σύμφωνα με την κα Κεφαλογιάννη η αξιοποίηση του αρχαιολογικού χώρου και του πάρκου, αναμένεται να συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση τόσο των πολεοδομικών όσο και των περιβαλλοντικών συνθηκών του κέντρου της Αθήνας και ειδικότερα στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην περιοχή που την περιβάλλει.

Σε αυτή τη λογική η Όλγα Κεφαλογιάννη ρωτά την αρμόδια Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού για το τί προβλέπεται για την αξιοποίηση της Ακαδημίας Πλάτωνος καθώς και για το ποιός είναι ο προγραμματισμός του ΥΠΠΟΑ για την υλοποίηση του τόσο σημαντικού αυτού έργου για την πόλη της Αθήνα.

Διαβάστε το κείμενο της ερώτησης…

ΘΕΜΑ: Η ανάδειξη της Ακαδημίας Πλάτωνος από το ΥΠΠΟΑ.

Μεταξύ των σημαντικών έργων για την αναγέννηση του κέντρου της Αθήνας και την ολοκληρωμένη βιώσιμη ανάπτυξη περιοχών με όχημα τον πολιτισμό, είχε συμπεριληφθεί η Ακαδημία Πλάτωνος.

Η Ακαδημία Πλάτωνος, διαθέτει παγκόσμιας εμβέλειας αρχαιολογική και πολιτισμική αξία. Ταυτόχρονα, η αξιοποίηση του αρχαιολογικού χώρου και του πάρκου, αναμένεται να συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση τόσο των πολεοδομικών όσο και των περιβαλλοντικών συνθηκών του κέντρου της Αθήνας και ειδικότερα στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην περιοχή που την περιβάλει.

Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού:

1. Τι προβλέπεται για την αξιοποίηση της Ακαδημίας Πλάτωνος ;

2. Ποιος είναι ο προγραμματισμός του ΥΠΠΟΑ για την υλοποίηση του τόσο σημαντικού αυτού έργου για την πόλη της Αθήνας;



Πολιτική