«Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αποδυναμώσουμε κανένα σημείο της αμυντικής μας διάταξης, ιδίως τα νησιά, για να πάρουμε κάποιο σύστημα από εκεί» ξεκαθάρισε στη βουλή ο υπουργός Άμυνας
Τόσο η στρατιωτική όσο και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας έχουν, είπε ο υπουργός, ήδη, καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να αποδυναμωθεί η άμυνα του ελληνικού εδάφους για να συνδράμει η χώρα μας στην άμυνα της Ουκρανίας.