ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Αθλητισμός

Πανηγύρισαν έντονα το διπλό στον Παναθηναϊκό – Ενεση αυτοπεποίθησης για τους πράσινους

25/08/2015 Νεοδημοκράτης

Βαθιά ανάσα πήρε ο Παναθηναϊκός με τη νίκη στο Αγρίνιο επί του Παναιτωλικού, στην αναμέτρηση που ολοκλήρωσε την 1η αγωνιστική της Super League. Μετά τις συνεχόμενες αποτυχίες στα ευρωπαϊκά παιχνίδια ...

Πανηγύρισαν έντονα το διπλό στον Παναθηναϊκό – Ενεση αυτοπεποίθησης για τους πράσινους

pao890_58.jpg?itok=lCaU7udP

Βαθιά ανάσα πήρε ο Παναθηναϊκός με τη νίκη στο Αγρίνιο επί του Παναιτωλικού, στην αναμέτρηση που ολοκλήρωσε την 1η αγωνιστική της Super League.

Μετά τις συνεχόμενες αποτυχίες στα ευρωπαϊκά παιχνίδια και την επιθετικό ανομβρία, ο Παναθηναϊκός βρίσκοντας γκολ από τους δύο βασικούς του επιθετικούς κατάφερε να ανατρέψει το εις βάρος του 1-0 και να πάρει τη νίκη με σκορ 2-1.

Η κατάκτηση των τριών βαθμών σε μια δύσκολη έδρα, σε συνδυασμό με την πίεση που είχε δημιουργηθεί στο πράσινο στρατόπεδο, έφεραν ξέσπασμα στα αποδυτήρια αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης. Η έκρηξη των παικτών πάντως δεν κράτησε πολύ αφού ο Γιάννης Αναστασίου φρόντισε να ρίξει τους τόνους ενόψει της δύσκολης συνέχειας.

Πλέον η προσοχή όλων στρέφεται στον επαναληπτικό αγώνα με την Καμπάλα για τα πλέι-οφ του Γιουρόπα Λιγκ, όπου ο Παναθηναϊκός θα αναζητήσει τη νίκη με οποιοδήποτε σκορ για να μπει στην κλήρωση των ομίλων την Παρασκευή.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη