
Φοβάμαι οτι αν δεν προσέξουμε στη ΝΔ, σύντομα το δίλημμα μεταξύ παλιού-νέου,θα αντικατασταθεί μετο δίλημμα μεταξύ σοβαρότητας-γελοιότητας
— Ευρ. Στυλιανίδης (@e_stylianidis) September 29, 2015
https://twitter.com/e_stylianidis/status/648736044532269056?ref_src=twsrc%5Etfwω

Φοβάμαι οτι αν δεν προσέξουμε στη ΝΔ, σύντομα το δίλημμα μεταξύ παλιού-νέου,θα αντικατασταθεί μετο δίλημμα μεταξύ σοβαρότητας-γελοιότητας
— Ευρ. Στυλιανίδης (@e_stylianidis) September 29, 2015