Ελλάδα

Πως μια πρώην τραπεζικός «κατακτά» το εξωτερικό: Το εξαιρετικό ελαιόλαδο με όνομα βγαλμένο από την Επανάσταση του ’21 [εικόνες]

olive-oli-660.jpg

Γνήσιο, παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο, εξαιρετικής ποιότητας, που φέρει την ονομασία του… Λόρδου Βύρωνα και των αγωνιστών της ηρωϊκής εξόδου του Μεσολογγίου, κατακτά τις διεθνείς αγορές, χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο μιας πρώην υπαλλήλου τραπέζης από την Αιτολωακαρνανία.
Η Κλεοπάτρα Τσορβαντζή αφήνοντας πίσω της μια επιτυχημένη καριέρα επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, όπου πριν από μερικά χρόνια ίδρυσε μια εταιρία παραγωγής, τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου, την Messolongi Fields.

olive-oli3.jpg

olive-oli4.jpg

Το εξαιρετικό ελαιόλαδο, συσκευάζεται σε φιάλες που φέρουν τρεις πολύ πρωτότυπες και εντυπωσιακές ετικέτες, βασισμένες στην ιστορία του ηρωϊκού Μεσολογγίου και διακινούνται με επιτυχία στην Ελλάδα, στην Ελβετία, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Πρόκειται για τις ονομασίες «Lord Byron», «Garden of Heroes» και «Philhellene», προερχόμενες από τις παραδοσιακές ποικιλίες ελιάς «κορωνέϊκη» και «κουτσορελιά», που αποτελούν την απόλυτη έκφραση του ελληνικού – μεσογειακού τρόπου διατροφής και υπενθυμίζουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές τους μεγάλους φιλέλληνες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της χώρας.

olive-oli.jpg

olive-oli1.jpg

olive-oli2.jpg

Οι ελαιώνες της εταιρείας, βρίσκονται στο νομό Αιτωλοακαρνανίας σε ένα προστατευμένο φυσικό περιβάλλον και σε μια περιοχή με ιστορία στις ιχθυοκαλλιέργειες, την καλλιέργεια αμπελιών και ελαιόδεντρων, ενώ στις γύρω περιοχές, για την παραγωγή του ελαιολάδου και άλλων ελληνικών τροφίμων, ακολουθούνται παραδοσιακές μέθοδοι καλλιέργειας, κυρίως βιολογικές, πιστοποιημένες, ή μη.

olive-oli5.jpg

olive-oli6.jpg

olive-oli7.jpg

Η επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα, που ανέπτυξε η κ. Τσορβαντζή και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση στην εποχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάστηκε στη διάρκεια εκδήλωσης, με θέμα: «Η στρατηγική εξωστρέφειας ως κλειδί επιτυχίας: το παράδειγμα Ελληνίδων επιχειρηματιών που «επιχειρούν» διεθνώς», που συνδιοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο ΤΟΓΜΕ της ΕΕΔΕ-Τμήμα Μακεδονίας και το Κέντρο «ΕΡΓΑΝΗ», στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νεανικής Επιχειρηματικότητας – “to biz or not to biz” – της Πρωτεύουσας Νεολαίας Θεσσαλονίκη 2014, με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης.

olive-oli8.jpg

Φωτογραφίες από τον ιστότοπο messolongifields

 

Διαβάστε ακόμη

Περισσότερα στην κατηγορία: Ελλάδα