Αντιδράσεις στην προανακριτική για το ακουστικό ντοκουμέντο με τους διαλόγους του πρώην υπουργού με τον επιχειρηματία – «Ανέχεστε οι του ΣΥΡΙΖΑ να είναι το κόμμα σας μαγαζί» είπε ο Θάνος Πλεύρης – «Ναι» και από το ΚΙΝΑΛ
Την άμεση διαβίβαση του υλικού με τους διαλόγους των Νίκου Παππά και Σάμπυ Μιωνή ζήτησε ο βουλευτής της ΝΔ Θάνος Πλεύρης.
Οι εργασίες της σημερινής συνεδρίασης της προανακριτικής ξεκίνησαν με την προβολή του συγκλονιστικού ακουστικού ντοκουμέντου με τους τους διαλόγους Παππά – Μιωνή.
Θ. Πλεύρης: «Ακούσαμε για λεφτά πολλά λεφτά , για μαγαζί με δίκη του ατζέντα, ακούσαμε να λένε να φέρει την εισαγγελέα διαφθοράς, ακούσαμε να υπάρχει πρόσβαση σε φακέλους και δικογραφίες από πολιτικά πρόσωπα ενώ εκκρεμούν, ακούσαμε για στοχοποίηση της Μαρέβας Γκραμπόφσκι. Ανέχεστε οι του ΣΥΡΙΖΑ να είναι το κόμμα σας μαγαζί και μάλιστα να ανέχεστε την ατζέντα Παπαγγελόπουλου και για λεφτά εάν δεν χαλάει τις δικές σας δουλειές. Μετά από όσα ακούσαμε σήμερα στην επιτροπή, από το ηχητικό που μας εστάλη αλλά και με όσα διαφορετικά σχετικά είχε καταθέσει ο Νίκος Παππάς, αυτή τη στιγμή διαπιστώνουμε ότι οι διάλογοι μεταξύ Παππά και Μιωνή είναι διαφορετικοί και γι' αυτό πρέπει να στείλουμε στον αρμόδιο Εισαγγελέα τα πρακτικά από την κατάθεση του Ν. Παππά στην Επιτροπή και τους διαλόγους που πηγάζουν από το ηχητικό. Είναι εντελώς διαφορετικοί πάντως. Εάν τώρα ο κ. Παππάς θέλει να πει ότι αυτή η φωνή δεν είναι δική του άλλο θέμα».
Από το Κίνημα Αλλαγής ο κ. Δημήτρης Μπιαγκής σημείωσε: «Είναι πολλά και συγκλονιστικά τα όσα ακούσαμε σήμερα. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να τα αφήσουμε έτσι. Το χρωστάμε στην αλήθεια και στη Δημοκρατία. Τέτοια πράγματα δεν πρέπει να ξαναγίνουν στη χώρα μας και στη Δικαιοσύνη. Αυτός είναι ο ρόλος της Επιτροπής. Να αναδειχθεί όλη η αλήθεια. Συντασσόμαστε με την πρόταση της πλειοψηφίας».
Ειδήσεις σήμερα:
Ηχητικό ντοκουμέντο: Η συνομιλία Μιωνή-Παππά που κατατέθηκε στη Βουλή
Σκευωρία Novartis: Απολογίας συνέχεια για τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο
Σκευωρία Novartis: Στη δικαιοσύνη προσφεύγει ο γιατρός σύζυγος της Ε. Ράικου, Λ. Καρνέσης