Η βουλευτής Τρικάλων έκανε λόγο για ατομική ευθύνη και σχολίασε όσα συνέβησαν στην Αττική οδό, με τους εκατοντάδες εγκλωβισμένους οδηγούς και επιβάτες
Η κυρία Παπακώστα μίλησε στον «Ζυγό FM 100», σχολιάζοντας όσα συνέβησαν τη Δευτέρα με τους εκατοντάδες πολίτες εγκλωβισμένους στην Αττική οδό.
Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε στην ατομική ευθύνη και πρότεινε: «να βγουν ορδές τροχονόμων και από σήμερα που τα αυτοκίνητα είναι εκεί παροπλισμένα, να κάνουν ελέγχους. Όσοι δεν έχουν αλυσίδες πρόστιμο».
Ακολουθεί το ηχητικό απόσπασμα της εκπομπής:
Πηγή: www.trikalavoice.gr