ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Πρωθυπουργός Πολωνίας: Η Ελλάδα πληρώνει το τίμημα για τη λαϊκίστικη και ανεύθυνη κυβέρνησή της

13/07/2015 Νεοδημοκράτης

Η συμφωνία που επιτεύχθηκε στη Σύνοδο Κορυφής είναι «το τίμημα που πληρώνει η Ελλάδα για τους εφτά μήνες λαϊκίστικης διακυβέρνησης» από την «ανεύθυνη κυβέρνησή» της, δήλωσε η πρωθυπουργός της Πολωνίας ...

Πρωθυπουργός Πολωνίας: Η Ελλάδα πληρώνει το τίμημα για τη λαϊκίστικη και ανεύθυνη κυβέρνησή της

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC Η συμφωνία που επιτεύχθηκε στη Σύνοδο Κορυφής είναι «το τίμημα που πληρώνει η Ελλάδα για τους εφτά μήνες λαϊκίστικης διακυβέρνησης» από την «ανεύθυνη κυβέρνησή» της, δήλωσε η πρωθυπουργός της Πολωνίας Εύα Κόπατς σήμερα από τη Βαρσοβία.

Τις δηλώσεις της Πολωνής πολιτικού μετάδωσε με ανάρτησή του στο Twitter ο ανταποκριτής του Bloomberg στη Βαρσοβία Maciej Onoszko.

kopa.JPG

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη