Ο «κατήφορος» στην τιμή του χρυσού συνεχίστηκε και στη συνεδρίαση της Τετάρτης (25/5), κλείνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων επτά εβδομάδων.
Οι πιέσεις που δέχεται το πολύτιμο μέταλλο από το δολάριο, έστρεψαν τους επενδυτές σε άλλα επενδυτικά προϊόντα. Συνολικά τις τελευταίες έξι εβδομάδες, η τιμή του συμβολαίου του χρυσού έχασε 4,4%.
Στη συνεδρίαση της Τετάρτης, το συμβόλαιο του χρυσού παράδοσης Ιουνίου υποχώρησε κατά 5,40 δολ. ή 0,4% για να κλείσει στα 1.223,80 δολάρια ανά ουγγιά, στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων επτά εβδομάδων.
Aποστολή