Στα χαμηλότερα επίπεδα τον τελευταίο μήνα υποχώρησε η τιμή του χρυσού στη συνεδρίαση της Τετάρτης (23/3), καταγράφοντας απώλειες λόγω της ενίσχυσης του αμερικανικού δολαρίου.
Πιο συγκεκριμένα, το συμβόλαιο χρυσού παραδόσεως Απριλίου υποχώρησε κατά 24,60 δολάρια ή 2%, τερματίζοντας στα 1.224 δολάρια την ουγγιά. Πρόκειται για το χαμηλότερο κλείσιμο από τις 26 Φεβρουαρίου.
Aποστολή