Όπως τόνισε ο βουλευτής της ΝΔ είχε παραιτηθεί από τη θέση του γραμματέα 4,5 χρόνια νωρίτερα
Κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας στην Ολομέλεια της Βουλής ανέφερε χαρακτηριστικά πως «ήταν 11 Ιουλίου 2019. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε ορκιστεί 2 μέρες πριν. Η σημερινή Βουλή δεν είχε ορκιστεί ακόμα. Το πρωί ήμουν έτοιμος να πάω στο πολιτικό μου γραφείο. Την προηγούμενη έγινε ο μεγάλος κυκλώνας στην Χαλκιδική. Χτύπησε το τηλέφωνό μου. Από που ήταν; Από την Πολιτική Προστασία. Τι ήθελαν; Νόμιζαν ότι ήμουν ακόμα γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων. Και όλα αυτά 4,5 χρόνια μετά την παραίτησή μου».
«Σε αυτή την κατάσταση παραδώσατε την Πολιτικη Προστασία κύριοι του ΣΥΡΖΑ και έρχεστε και κατηγορείτε την σημερινή κυβέρνηση», συμπλήρωσε ο κ. Σιμόπουλος.