Αρχικά ο κ. Σκέρτσος αναφέρθηκε στην υπογραφή της σύμβασης του έργου ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ. «Πριν από 4 χρόνια υποσχεθήκαμε στους Κρητικούς και τους επισκέπτες του νησιού ότι θα γίνει ο μεγάλος αυτός οδικός άξονας και αυτό κάνουμε κάνουμε πράξη. Αυτή είναι η διαφορά μας με άλλες κυβερνήσεις που το υποσχεθήκαν χωρίς να το υλοποιήσουν. Σήμερα 2 από τα 3 τμήματα του έργου έχουν μπει σε φάση κατασκευής με χρηματοδότηση περίπου 2,5 δισ ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ» είπε .
«Τα οφέλη προφανή και τεράστια : θα αναβαθμιστεί η Οδική Ασφάλεια με αποτέλεσμα να μειωθούν αισθητά τα θανατηφόρα δυστυχήματα, θα υπάρξει μεγάλη εξοικονόμηση χρόνου για τις μετακινήσεις , πιο άνετη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση ,περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη του μετώπου, αύξηση της απασχόλησης στη περιοχή με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος, μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και των προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης» πρόσθεσε.
Επίσης μίλησε για τα έργα υποδομής που υλοποιεί η κυβέρνηση και στην Πελοπόννησο. «Στη Μεσσηνία είναι η αναβάθμιση του Οδικού ‘Αξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη , μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη με τους κυριότερους οικισμούς και τουριστικούς πόλους της Δυτικής και Νοτιοδυτικής Μεσσηνίας. Το έργο είχε ωριμάσει επί της κυβέρνησης Σαμαρά, βάλτωσε επί κυβερνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και το προχώρησε πάλι η κυβέρνησή μας.
Το άλλο σημαντικό οδικό έργο στην Πελοπόννησο, είναι η Νέα Επαρχιακή Οδός Ανάδειξης Αρχαιολογικών Χώρων που θα συνδέσει το οδικό δίκτυο του νομού Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κορίνθου – Τριπόλεως). Την Παρασκευή υπογράφηκε και αυτη η σύμβαση ΣΔΙΤ για το τελευταίο τμήμα, μήκους 7 χλμ. της επαρχιακής οδού από τον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας-Δερβενάκια-Μυκήνες. ‘Αλλος ένας οδικός άξονας που θα συμβάλλει αποφασιστικά στην τουριστική ανάπτυξη και συνολικά στην οικονομική ανάπτυξη της περιφέρειας» είπε. Ταυτόχρονα παρουσίασε τη μεγάλη εικόνα, τι έγινε αυτά τα 4 χρόνια στον τομέα των υποδομών και τι έγινε στην τετραετία των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Αναλυτικότερα:
«Δημοπρατήσεις:
07.2019 έως σήμερα (ΝΔ) έχουν δημοπρατηθεί 14 δις. Euro έργα
2015 έως Ιούλιος 2019 (ΣΥΡΙΖΑ) δημοπρατήθηκαν 3,5 δις. Euro έργα
Συμβασιοποιήσεις:
07.2019 έως σήμερα (ΝΔ) έχουν συμβασιοποιηθεί 5,5 δις. Euro έργα
2015 έως Ιούλιος 2019 (ΣΥΡΙΖΑ) συμβασιοποιήθηκαν 857 εκατ. Euro έργα
Οδικά έργα σε εξέλιξη 2019-2023:
633 οδικά έργα και έργα αγροτικής οδοποιίας π/υ 4,5 δις. Euro
Εμβληματικά οδικά έργα
Βόρειος Οδικός ‘Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ)