Πολιτική

Στέλιος Αγγελούδης: Παρουσίασε 11 προτάσεις για την απομείωση των συνεπειών του flyover

Τις προτάσεις της δημοτικής Αρχής για τον περιορισμό των συνεπειών από την έναρξη των εργασιών κατασκευής του υπερυψωμένου αυτοκινητοδρόμου παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.

Ο δήμαρχος της πόλης κατέστησε σαφές πως δεν πρόκειται να απουσιάσει από καμία διεκδίκηση που αφορά στην καθημερινότητα των δημοτών.

«Είναι σαφές πως δεν πρόκειται να παρακολουθούμε απαθείς την ταλαιπωρία των συμπολιτών μας κάτω από συνθήκες κυκλοφοριακής ασφυξίας, συνθήκες που έχουν δυσμενείς επιπτώσεις σε κάθε τομέα της κοινωνικής και οικονομικής ζωής» σημείωσε εισαγωγικά ο κ. Αγγελούδης και προσέθεσε: «Δε χωρά αμφιβολία πως κανένα εμβληματικό, μεγάλο έργο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς κάποια σχετική όχληση.

Στην προκειμένη, όμως, περίπτωση δημιουργήθηκε στους πολίτες -και δικαίως- η εντύπωση πως δεν υπήρξε ποτέ η σωστή προετοιμασία για την έναρξη των εργασιών. Πως κινηθήκαμε στη λογική του ¨πάμε και όπου βγει¨. Δεν πρόκειται να αφήσουμε τους συμπολίτες μας μόνους τους» κατέληξε ο κ. Αγγελούδης και παρουσίασε τις έντεκα προτάσεις του Δήμου όπως σχηματοποιήθηκαν μετά τη σύγκληση της Επιτροπής Κυκλοφοριακού.

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας του Δημάρχου Θεσσαλονίκης:

Όπως επανειλημμένα έχω τονίσει, ο δήμαρχος ενός δήμου με αυτονόητα Μητροπολιτικά χαρακτηριστικά δεν μπορεί να μένει άφωνος, δεν μπορεί να απουσιάζει από καμία διεκδίκηση που αφορά στην καθημερινότητα των δημοτών του και όχι μόνο.

Στο μείζον ζήτημα του flyover είχα επισημάνει, ήδη από την προεκλογική περίοδο, πως η πραγματικότητα της Θεσσαλονίκης με τις γνωστές σε όλους μας εγγενείς αδυναμίες, τη δεδομένη κυκλοφοριακή επιβάρυνση λόγω της πολυετούς καθυστέρησης του Μετρό και τις αποδυναμωμένες αστικές, δημόσιες συγκοινωνίες, επιτάσσει μια ολιγόμηνη καθυστέρηση στην έναρξη των εργασιών.

Η λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό και η άφιξη των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων θα μας επέτρεπαν να μιλάμε σήμερα με διαφορετικά δεδομένα.

Δε χωρά αμφιβολία πως κανένα εμβληματικό, μεγάλο έργο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς κάποια σχετική όχληση.

Στην προκειμένη, όμως, περίπτωση δημιουργήθηκε στους πολίτες -και δικαίως- η εντύπωση πως δεν υπήρξε ποτέ η σωστή προετοιμασία για την έναρξη των εργασιών. Πως κινηθήκαμε στη λογική του «πάμε και όπου βγει».

You may also like