Ενώπιον του εισαγγελέα οδηγήθηκε ο σταθμάρχης Λάρισας Β.Σ. για την τραγωδία στα Τέμπη -ο οποίος έχει παραδεχθεί στην προανακριτική του κατάθεση ότι έκανε λάθος- και στη συνέχεια στην ανακρίτρια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο γραφείο του εισαγγελέα έμεινε για περίπου 10 λεπτά. O σταθμάρχης Λάρισας κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια (πλημμέλημα) και διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών (κακούργημα).
Λίγο πριν από την άφιξή του εκκενώθηκε ο 1ος όροφος των Δικαστηρίων Λάρισας όπου βρίσκεται το γραφείο του εισαγγελέα. Στη συνέχεια ο 59χρονος σταθμάρχης οδηγήθηκε στον ανακριτή και αναμένεται να ζητήσει προθεσμία για να απολογηθεί.
Στα δικαστήρια βρισκόταν από νωρίς ο δικηγόρος του, γνωστός ποινικολόγος της Λάρισας Στέφανος Παντζαρτζίδης, αλλά και μέλη της οικογένειας του σταθμάρχη. Ο 59χρονος αναμένεται να ζητήσει και να λάβει προθεσμία από την ανακρίτρια για να απολογηθεί το αργότερο έως τη Δευτέρα.
Αποδέχτηκε το λάθος του ο σταθμάρχης
Κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας προανακριτικής του απολογίας, που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 το βράδυ της Τετάρτης παρουσία εισαγγελέα -λόγω της βαρύτητας της υπόθεσης-, φέρεται να αποδέχτηκε πως εκείνος ευθύνεται που οδήγησε την επιβατική αμαξοστοιχία στη γραμμή της καθόδου προς Αθήνα, ένα λάθος το οποίο δεν διόρθωσε, καθώς κατάλαβε τι είχε κάνει όταν πληροφορήθηκε τη φονική σύγκρουση, λίγο μετά τις 11 το βράδυ της Τρίτης.
Τον 59χρονο είχαν «δείξει» ως υπαίτιο τρεις συνάδελφοί του κατά τη διάρκεια των ανωμοτί εξηγήσεων που έδωσαν στις Αρχές.
Από τα αρχικά στάδια των ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. έχει προκύψει πως η επιβατική αμαξοστοιχία και η εμπορική κινούνταν στην ίδια ράγα για περίπου 10-15 λεπτά, διανύοντας μια απόσταση περίπου 20 χλμ. επί της ουσίας στα… «τυφλά», χωρίς οι μηχανοδηγοί να έχουν μπροστά τους κάποια σήμανση, μέχρι τη στιγμή του τραγικού δυστυχήματος.
Μακρύς ο δρόμος μέχρι να κλείσει η δικογραφία για το δυστύχημα με τα τρένα
Όπως ανέφεραν αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., «ο δρόμος για να ολοκληρωθούν οι έρευνες και να κλείσει η δικογραφία είναι μακρύς».
Ο πρώτος κύκλος των καταθέσεων θα κλείσει με αυτές των εργαζομένων, ενώ ακολουθούν οι καταθέσεις και των επιβατών που κατάφεραν να διασωθούν. Παράλληλα, στη δικογραφία θα συμπεριληφθούν εκθέσεις εμπειρογνωμόνων, με την έρευνα τελικά να στρέφεται προς πάσα κατεύθυνση, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να ασκηθούν διώξεις και σε άλλα πρόσωπα.