ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Γιούνκερ είχε ο Παυλόπουλος

18/06/2015 Νεοδημοκράτης

Κορυφώνονται οι διεργασίες για το ελληνικό ζήτημα με τα τηλέφωνα να έχουν «πάρει φωτιά» καθώς τα χρονικά περιθώρια για την εξεύρεση λύση στενεύουν. Στο πλαίσιο αυτό ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ...

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Γιούνκερ είχε ο Παυλόπουλος

ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC Κορυφώνονται οι διεργασίες για το ελληνικό ζήτημα με τα τηλέφωνα να έχουν «πάρει φωτιά» καθώς τα χρονικά περιθώρια για την εξεύρεση λύση στενεύουν.

Στο πλαίσιο αυτό ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επικοινώνησε τηλεφωνικά το πρωί της Πέμπτης με τον πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Κομισιόν Μαργαρίτη Σχοινά ο κ. Παυλόπουλος εξέφρασε στον πρόεδρο της Κομισιόν τα αισθήματα εκτίμησης και φιλίας προς το πρόσωπό του αλλά και για τις προσπάθειές του για έναν συμβιβασμό.

Σημειώνεται ότι το τηλεφώνημα πραγματοποιείται λίγες ώρες μετά τη δεκάλεπτη συνομιλία που είχαν το βράδυ της Τετάρτης Αλέξης Τσίπρας και Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη