Στο επίκεντρο της συνομιλίας βρέθηκαν η ενίσχυση των διμερών σχέσεων και οι περιφερειακές εξελίξεις
Σε συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψής μου στο Ισραήλ, είχα σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Ισραηλινό ομόλογό μου ΥΠΕΞ @yairlapid. Συζητήσαμε για την ενίσχυση των διμερών σχέσεων 🇬🇷🇮🇱 και τις περιφερειακές εξελίξεις. pic.twitter.com/hzmSalmIlc
— Nikos Dendias (@NikosDendias) August 30, 2021
Στο επίκεντρο της συνομιλίας βρέθηκαν η ενίσχυση των διμερών σχέσεων και οι περιφερειακές εξελίξεις, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο twitter.