Ένα «μεγάλο» και «ειλικρινές» «ευχαριστώ» σε όσους τον στηρίζουν στο νέο του ξεκίνημα είπε το βράδυ της Παρασκευής, μέσω facebook, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Η πρώτη εβδομάδα τελειώνει σήμερα. Από την Κυριακή το βράδυ “σπάσατε” το τηλέφωνό μου και σας οφείλω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ. Θα κάνω τα πάντα για να ανταποκριθώ στις υψηλές προσδοκίες σας», έγραψε και ευχήθηκε καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
Η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη
