Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όσους έτρεξαν τόσο πολύ για εκείνον τις τελευταίο διάστημα είπε, μέσω Twitter, το πρωί της Δευτέρας ο Άδωνις Γεωργιάδης.
«Ευχαριστώ όλους όσους έτρεξαν τόσο πολύ για μένα. Ψηλά το κεφάλι. Θα μιλήσω επίσημα μετά το τελικό αποτέλεσμα. Η ΝΔ δυνατή και ενωμένη», ήταν το μήνυμα του κ. Γεωργιάδη στο γνωστό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης.
Το tweet του κ. Γεωργιάδη
