ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Πολιτική

Χωρίς κάλπη στις ΗΠΑ & στην Αυστραλία οι εκλογές για νέο Πρόεδρο στη ΝΔ

18/11/2015 Νεοδημοκράτης

Έντονη δυσαρέσκεια έχει προκαλέσει στους κύκλους των ομογενών που κατοικούν στις ΗΠΑ & στην Αυστραλία η απόφαση της ΚΕΦΕ με την οποία δεν θα στηθούν εκεί κάλπες για τις εσωκομματικές ...

Χωρίς κάλπη στις ΗΠΑ & στην Αυστραλία οι εκλογές για νέο Πρόεδρο στη ΝΔ

uspontus_0Έντονη δυσαρέσκεια έχει προκαλέσει στους κύκλους των ομογενών που κατοικούν στις ΗΠΑ & στην Αυστραλία η απόφαση της ΚΕΦΕ με την οποία δεν θα στηθούν εκεί κάλπες για τις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με την απόφαση της ΚΕΦΕ κάλπες θα στηθούν μόνο στη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Βέλγιο, τη Σουηδία, την Ιταλία, την Αυστρία και την Κύπρο και ακόμη και εκεί δικαίωμα θα συμμετοχής θα έχουν μόνοι οι ομογενείς που διαθέτουν την ιδιότητα του μέλους του Κόμματος έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2015.

Παράλειψη ή σκοπιμότητα από την ΚΕΦΕ; Απαιτούνται απαντήσεις.

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη