ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ
Ο Νεοδημοκράτης

Κ. Αρβανίτης: “Εκβιασμός η απεργία των εργαζομένων στο Κόκκινο”

07/10/2014 Νεοδημοκράτης

Εκβιασμό θεωρεί τώρα ο Κ. Αρβανίτης την απεργία στον ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ «Στο κόκκινο». Όταν στη μετάλλαξη της ΕΡΤ σε ΝΕΡΙΤ είχαν καταλάβει επί βδομάδες ολόκληρες το ραδιομέγαρο ήταν.. δίκαιη ...

Κ. Αρβανίτης: “Εκβιασμός η απεργία των εργαζομένων στο Κόκκινο”

1Εκβιασμό θεωρεί τώρα ο Κ. Αρβανίτης την απεργία στον ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ «Στο κόκκινο».

Όταν στη μετάλλαξη της ΕΡΤ σε  ΝΕΡΙΤ είχαν καταλάβει επί βδομάδες ολόκληρες το ραδιομέγαρο ήταν.. δίκαιη αγανάκτηση.

Διαβάστε ακόμη: Πώς ο ΣΥΡΙΖΑ σχεδιάζει να χρεοκοπήσει τη χώρα…

Συνέχεια

Διαβάστε ακόμη